فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است ، یکی از مزایای فروش اینترنتی، این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها تهیه و در انبار نگهداری کنید. می توانید از نرم افزارهای انبارداری برای نگه داری اطلاعات ، آمار موجودی و آنالیز محصولات و کالا ها استفاده کنید . در سود آوری فروش آنلاین شکی نیست و فروشندگان باید با کسب آگاهی بیشتر در این زمینه از مزایای زیاد آن استفاده کنند .
مزایای استفاده از فروشگاه اینترنتی
۱. تصویر بهتری از سازمانتان را ارائه می دهید
دلیل بسیار مهم و واضح که میتواند برای راهاندازی یک وب سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد . با داشتن وب سایت یا هر نوع حضور اینترنتی ، مخاطبین متوجه می شوند کار شما جدی است . امروزه ، حضور در اینترنت امر مهمی است که همه شرکتهای کوچک و بزرگ در هر صنعتی را واداربه این امر می کند .
۲. خدمات بهتری برای مخاطبین
اینترنت به شما این امکان را میدهد تا بیشتر در کنار مشتریان خود باشید ، به سؤالات مشتریان پاسخ دهید ، و به مشکلات آن ها رسیدگی کنید و سمینارهایی برای فروش یا تبلیغات را بدون اتلاف وقت برگزار کنید. فقط کافی است لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و مشتریانتان را برای دریافت پاسخ به صفحهی مربوط به آن ها ارجاع دهید . با این کار ، معمولا اطلاعاتی برای مشتریان حائز اهمیت که به دو دسته تقسیم میشود:
– اطلاعاتی برای تصمیمگیری قبل از خرید
– حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز میکند
۳. دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات
خیلی از نهاد ها ، فروشگاهها ، پمپبنزینها و بیمارستانها به دلیل نوع خدماتی که ارائه می کنند به صورت ۲۴ ساعته هستند ، این کار برای خیلی از کسب وکارهای دیگرغیرممکن است. البته ، بدون اینترنت غیرممکن است . با داشتن فروشگاه اینترنتی ، این امکان برای مشتریان فراهم شده ، به طوری که هر زمانی از شبانه روز و در هر مکانی ، سفارشها و نیاز های خود را ثبت می کنند . این مسائله برای کسب وکار بی نهایت سودمند است .
شما میتوانید با ایجاد وبسایت ، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند ، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید . این یعنی تماسهای تلفنی برای حل مشکلات کمتر میشوند و فروش افزایش پیدا میکند .
۴. از بین رفتن فاصله ها
فاصلهی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازهی یک کلیک است . شما می توانید از طریق اینترنت با مشتریان در تماس باشید ، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلاتشان را حل کنید . از همه مهمتر اینکه ، میتوانید سفارشها و پرداختها را مستقیما دریافت کنید .
۵. کار کردن در هر مکانی که دوست دارید
هر جا راحت هستید کار کنید . کسب وکار اینترنتی شما را از قید وبند مکان آزاد میکند . در صورت داشتن ارتباطات خوب در اینترنت ، هر جای دنیا که باشید می توانید کسب وکارتان را مدیریت کنید . امکان داردخودتان یک قاره دیگر زندگی کنید ولی انبار کالاهایتان در قارهی دیگری باشد. می توانید کسب وکارتان را با سبکِ زندگیتان هماهنگ کنید و نه برعکس .
۶. هزینههای عملیاتی را کاهش می دهید
فقط انجام یک کار ساده میتواند هزینهها را به شدت کاهش دهد . با ثبت آنلاین سفارشات ، دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات نیست . همه سفارشات و هم پرداختها اینترنتی انجام می شود . با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینههای اداری و دفتر۸ کاسته میشود .
۷. می توانید وارد بازار جهانی شوید
شرکتها و فروشگاههای سنتی فقط میتوانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمانهای خاصی باشند ، با داشتن یک وب سایت فروشگاهی خوب ، از سراسر جهان هر لحظه هزاران نفر میتوانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از مخاطبین معرفی کنید ، تجارت شما رونق روز افزونی خواهد داشت . البته توانایی برخوردار بودن از هزاران بازدیدکننده تفاوت زیادی با داشتن هزاران بازدید کننده دارد. برای برخوردار شدن از مزایای فروشگاه اینترنتی باید همان کارهایی را انجام دهید که شرکتهای سنتی انجام میدهند : بازاریابی و تبلیغات . باید بیاموزید چطور میتوانید ترافیک وبسایتِ فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید
امروزه فروشگاه های ایترنتی بسیار زیادی در بستر ایران و جهان وجود دارد. فروشگاه های کوچک و بزرگ با فعالیت ها و اصناف گوناگون که هرکدام کالاهایی را برای فروش در نظر گرفته اند. و اما در مجموع، پراکندگی فروشگاه های مختلف میتواند نتیجه عکس بدهد. به عنوان مثال کاربری که نیاز به خرید یک موتور سیکلت دارد، با مراجعه به سایت های مختلف ممکن است با یک سر درگمی بخاطر وجود تبلیغات اشتباه و عدم طراحی مناسب و حتی سیاست کاری نادرست، مواجه شود.
برای رفع این مشکل، پای “مجموعه ها” وسط می آید. و اکنون این “فروشگاه اینترنتی” است که جای خود را به “پاساژ اینترنتی” و یا “مجتمع تجاری آنلاین” میدهد.
مجتمع تجاری آنلاین دقیقا همانند یک پاساژ در دنیای واقعیست!
شما وارد پاساژ شده، به مغازه های گوناگون در طبقات مختلف سر میزنید و اجناس مود نیاز خود را از فروشگاه دلخواه خود خریداری میکنید. و اما تفاوت بین فروشگاه های اینترنتی با مجتع تجاری آنلاین در چیست؟ اولین تفاوت محسوس آنها این است که در مجتمع تجاری آنلاین شما میتوانید یک محصول را در فروشگاه های زیر مجموعه که آن را ارائه میدهند، مقایسه کنید و محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه دلخواه خریداری نمائید. ممکن است فروشگاهی این محصول را با ۱۰ درصد تخفیف و فروشگاه دیگر آن را با اشانتیون و دیگری محصولش را همراه با کارت تخفیف ارائه دهد. بنابراین شما آزادید که بر طبق سلیقه و نیاز خود، محصولتان را از فروشگاه دلخواه خریداری نمائید.
پاساژ آنلاین “ترافیک”، یک مجتمع تجاری آنلاین موفق است که در صنف اتوموتیو فعالیت دارد. محصولات فروشگاه های ما در نهایت دقت در “قیمت و کیفیت” به فروش میرسند. شما با گشت و گذار در بین فروشگاه های زیر مجموعه ما میتوانید محصولات ما را از فروشگاه دلخواه خود خریداری نمائید. فروشگاه های زیر مجموعه ما روز به روز در حال افزایش میباشند زیرا هم مشتری و هم فروشندگان هم صنف، به حسن دقت و جدیت ما در امر فروش پی برده اند.
ما این خدمت را ایجاد کرده ایم تا فروشندگان و مشتریان ما، لذتی دوچندان از خرید و فروش اینترنتی داشته باشند. شما هم میتوانید در پاساژ آنلاین ترافیک دارای یک فروشگاه بزرگ و پیشرفته باشید و عضوی از این سیستم پیشرفته که به زودی موج عظیمی از مشتریان و خریداران مرتبط را به خود جذب میکند شوید!
جهت رزرو فروشگاه در پاساژ آنلاین ترافیک، کافیست در سایت ما ثبت نام کنید و تیک “من یک فروشنده هستم” را بزنید تا فروشگاه شما با آدرس اختصاصی برایتان ساخته شود. همچنین در منوی “آموزش”، شما میتوانید مجموعه آموزشهای مرتبط به فروشندگان را مشاهده کنید یا در صورت نیاز به مشاوره با ما تماس بگیرید.
امید است که بتوانیم اعتماد شما را نیز جلب نمائیم و خدمتی را فراهم آوریم که شما بتوانید خریدی لذت بخش را در مجتمع تجاری آنلاین ترافیک تجربه نمائید.